Retourneren

Alleen onbedrukte producten kunnen bij ons worden geruild. Ruilen vindt plaats op basis van gedeelde portokosten.

  • Retourneer het product naar Simply Colors
  • Vermeld het bestelnummer en het product, kleur en maat u wenst te ontvangen
  • U kunt het pakketje afgeven bij een postkantoor
  • Na ontvangst van de retourzending nemen wij contact met u op. De porto voor de nieuwe zending nemen wij voor onze rekening

Bij vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice door te mailen naar info@simplycolors.nl of bel op werkdagen naar 035-6038210, bereikbaar op maandag t/m donderdag tussen 09.00 en 17.00 uur en op vrijdag tussen 09.00 en 14.15 uur. Wij zullen binnen 48 uur contact met u opnemen.

Niet goed-geld terug

Bent u niet tevreden met uw bestelling? Dat is jammer! Bij ons kunnen alle onbedrukte producten aan ons worden geretourneerd. U kunt binnen 14 dagen contact opnemen met de klantenservice en uw artikel retourneren. Voeg bij de retourzending een print van de orderbevestiging mee. Vermeld hierop uw bankrekeningnummer voor terugstorting van de kosten van de bestelling. Vermeld de reden (optioneel) van uw retour. Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze producten en service. Wij zullen zo spoedig mogelijk maar binnen 14 dagen na uw melding het geld terugstorten (inclusief verzendkosten van de heenzending), mits wij het artikel retour hebben ontvangen of indien u kunt aantonen dat dit is teruggestuurd. De kosten voor het terugzenden zijn voor uw rekening. Lees hier meer over het herroepingsrecht.

Ruilen is niet mogelijk indien:

  • het product is bedrukt
  • het product een sticker is
  • het product is gebruikt / gewassen
  • de gebruiksinstructies niet zijn gehanteerd
  • u zelf heeft geprobeerd een gebrek te herstellen

Niet tevreden?

Wij streven naar 100% tevredenheid. Om hier zo goed mogelijk aan te voldoen, vragen wij u contact met ons op te nemen wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling. Wij ontvangen graag het ordernummer en een omschrijving van de klacht. Betreft het een zichtbare klacht, dan vragen wij een foto van het desbetreffende product mee te sturen. Dit kan naar onze klantenservice via info@simplycolors.nl.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Garantie?
Wij doen er alles aan om kwalitatieve producten te leveren. Wij zijn ook continu op zoek naar de beste leveranciers. Mocht er binnen 6 maanden na aankoop toch een defect optreden, laat het ons dan direct even weten via onze klantenservice door te mailen naar info@simplycolors.nl of bel op werkdagen naar 035-6038210, bereikbaar op maandag t/m donderdag tussen 09.00 en 17.00 uur en op vrijdag tussen 09.00 en 14.15 uur.